Wprowadzenie roli HR Business Partner w organizacji jako element transformacji zespołu HR
Kategoria:
Idealny HR BP
Data:
04-09-2024-12:00
Godzina:
11:00-12:00
Wprowadzenie roli HR Business Partnera (HRBP) jest kluczowym elementem transformacji zespołu HR, mającym na celu lepsze dostosowanie działań HR do potrzeb biznesowych i zwiększenie efektywności funkcji HR. HRBP zapewnia, że strategia HR jest ściśle powiązana z celami biznesowymi, umożliwiając efektywne zarządzanie zasobami ludzkimi. Dzięki bliskiej współpracy z różnymi działami, HRBP identyfikuje i odpowiada na specyficzne wymagania oraz wyzwania każdego z nich. Dodatkowo, HRBP wspiera rozwój liderów, tworzy programy zwiększające zaangażowanie pracowników oraz optymalizuje kluczowe procesy HR, takie jak rekrutacja, zarządzanie talentami i ocena pracownicza.
O czym będziemy rozmawiać?
- Ukierunkowanie strategii HR względem potrzeb biznesu
- Adresowanie konkretnych potrzeb obszarów biznesowych
- Rozwój Liderów i budowanie zaangażowania w organizacji
- Realizację kluczowych procesów HR
Karolina Kwiecień
Chief People Officer w GFT Poland Sp. z o.o.
Dyrektor HR z bogatym doświadczeniem konsultingowym oraz wieloletniej pracy w działach HR wspierając liderów w kluczowych procesach talentowych. Karoliny szerokie doświadczenie pochodzi głównie z branży internetowej, e-commerce, finansowej oraz usługach profesjonalnych. Przez wiele lat skupiała się na wspieraniu transformacji biznesowych, a w tym zarządzaniu zmianą w ramach dużych wdrożeń IT, transformacji HR, czy implementacji nowych struktur i modeli organizacyjnych. W HR Karolina przez wiele lat pracowała w roli HR Business Partnera gdzie odpowiadała za tworzenie i realizację strategii HR, rozwój liderów, identyfikację i zarządzanie talentem.