Przejdź z nami wspólnie najważniejsze elementy budowania wizerunku swojego pracodawcy. Niezależnie od tego czy pracujesz w większej korporacji, mniejszej firmie, czy startupie, posiadanie strategii EB i jej egzekucja to „must have” w dzisiejszych czasach.

Tematyka tego cyklu została wybrana przez Was, poprzez ankietę na Linkedin. Zaczniemy od tego czym jest tak naprawdę EB, jak przekonać biznes do działań wizerunkowych od dwóch case studies firm, które przygotowywały niedawno strategię EB.
Webinary będą dzielić się na części merytoryczne prowadzone przez Martynę Skalską, oraz zapraszanych gości, którzy zaprezentują praktyczną wiedzą z zakresu działań EB w swoich firmach.

 

O czym będziemy rozmawiać?

  • Jak wygląda stan EB w Polsce? Przekonaj się, że warto mieć w swojej firmie strategię i działania EB.
  • Strategia EB – jak zacząć „Zjedz tego słonia” Praktyczne wskazówki i narzędzia to stworzenia strategii
  • Jak przekonać biznes do wdrożenia strategii i działań EB? (Interesariusze/Stakeholderzy strategii EB)
  • Czym jest EB w organizacji? Holistyczne podejście

 

Martyna Skalska WarszawaMartyna Skalska

Starsza Specjalistka ds. Employer Brandingu na Polskę i Bałtyki w Philip Morris International

Swoją przygodę w HR zaczęła 10 lat temu pracując w agencji rekrutacyjnej, by następnie w 2017 r. dołączyć do działu rekrutacji w Philip Morris i być odpowiedzialną za pozyskiwanie talentów do zmieniającej się organizacji komercyjnej. Przygotowywała i wdrożyła strategię Employer brandingową dla Philip Morris w Polsce (fabryka, działy komercyjne, sprzedaż).
Obecnie wspiera budowanie candidate & employee experience w procesach rekrutacyjnych, employee advocacy i koordynuje aktywności employer brandingowe w Polsce i na Bałtykach. Prywatnie lubi biegać, grać w planszówki i spacerować po dzielnicach Warszawy.

Przykładowe działania EB:
- przełożenie strategii EB na komunikację zewnętrzną i wewnętrzną
- program employee advocacy PMI Influencers
- kampania wizerunkowa skierowana do rodziców (Warszawa, Kraków)
- kampania wizerunkowo – rekrutacyjna „Stereotypy są u nas skreślone” dla fabryki w Krk