BUDDY – jak wdrożyć kluczową rolę w procesie onboardingu?
Kategoria:
Kultura organizacyjna
Data:
19-09-2024-12:00
Godzina:
11:00-12:00
O czym będziemy rozmawiać?
- Buddy czyli kto? Kompetencje, zadania, cele
- Rola managera i spisany plan wdrożenia
- Prestiż roli, wynagradzanie, kierunki wsparcia dla buddy’ego
- Dwa warianty roli: oficjalna i nieoficjalna oraz ich skutki
- Praktyczne wskazówki z różnych branż
JOANNA SZYMAŃSKA
Konsultantka i ekspertka obszaru Employee Experience i Customer Experience z ponad 15-letnim doświadczeniem pracy w biznesie. Wcześniej dyrektor i kierownik obszarów EX & CX w PLAY i Billennium (IT), a obecnie właścicielka firmy doradczej PeopleStory.pl, wspierającej firmy w efektywnym zarządzaniu doświadczeniami pracowników i klientów. Wdraża strategie i programy działań Employee Experience. Mapuje ścieżki podróży: Employee Journey Map. Prowadzi warsztaty, szkolenia, badania ilościowe i jakościowe (z wykształcenia socjolog - badacz), kształtuje komunikację wewnętrzną, prowadzi projekty wdrażające zmiany. Autorka wielu publikacji, prelegentka konferencji branżowych i wykładowca akademicki studiów podyplomowych na kierunku CX. Ostatnio współpracowała m.in. z markami takimi jak: Bank BNP Paribas, IKEA, PZU, PLAY, G2A.com, Polski Światłowód Otwarty.