O czym będziemy rozmawiać?

  • Buddy czyli kto? Kompetencje, zadania, cele
  • Rola managera i spisany plan wdrożenia
  • Prestiż roli, wynagradzanie, kierunki wsparcia dla buddy’ego
  • Dwa warianty roli: oficjalna i nieoficjalna oraz ich skutki
  • Praktyczne wskazówki z różnych branż

 

Joanna SzymanskaJOANNA SZYMAŃSKA

Konsultantka i ekspertka obszaru Employee Experience i Customer Experience z ponad 15-letnim doświadczeniem pracy w biznesie. Wcześniej dyrektor i kierownik obszarów EX & CX w PLAY i Billennium (IT), a obecnie właścicielka firmy doradczej PeopleStory.pl, wspierającej firmy w efektywnym zarządzaniu doświadczeniami pracowników i klientów. Wdraża strategie i programy działań Employee Experience. Mapuje ścieżki podróży: Employee Journey Map. Prowadzi warsztaty, szkolenia, badania ilościowe i jakościowe (z wykształcenia socjolog - badacz), kształtuje komunikację wewnętrzną, prowadzi projekty wdrażające zmiany. Autorka wielu publikacji, prelegentka konferencji branżowych i wykładowca akademicki studiów podyplomowych na kierunku CX. Ostatnio współpracowała m.in. z markami takimi jak: Bank BNP Paribas, IKEA, PZU, PLAY, G2A.com, Polski Światłowód Otwarty.