Kategoria:
Idealny HR BP

Data:
17-04-2025-15:15

Godzina:
14:00-15:15

Zmiana to stały element rzeczywistości biznesowej, a rola HR Business Partnera w jej skutecznym zarządzaniu jest kluczowa. Jak wspierać organizację i pracowników w procesie transformacji? Jak skutecznie komunikować zmiany i minimalizować opór? Podczas webinaru omówimy sprawdzone strategie zarządzania zmianą, narzędzia wspierające HR oraz najlepsze praktyki w budowaniu kultury gotowości na zmiany. O czym będziemy rozmawiać: •Jaka jest rola HR BP w procesie zmian? •Psychologia zmiany – jak budować zaangażowanie i redukować opór? •Jakie narzędzia wspierające zarządzanie zmianą możesz wykorzystać jako HR BP? •Komunikacja zmian – jak mówić, by być słyszanym? Dlaczego warto? Jako HR BP nauczysz się skutecznie radzić sobie z oporem wobec zmian, rozumiejąc jego przyczyny i sposoby angażowania pracowników. Zdobędziesz praktyczne narzędzia do zarządzania zmianą i wzmocnisz swoją pozycję jako kluczowy partner biznesu, który łączy strategię organizacji z codziennym działaniem zespołów.


Prelegenci:

  • Izabela Mazurek-Turska
    Senior HR Business Partner
    Senior HR Business Partner, Transformation Manager oraz Trenerka i Konsultantka w dziedzinie HR i Employer Branding. Posiada ponad 15 lat doświadczenia w branży HR, w różnych firmach, głównie z branży technologicznej. Specjalizuje się w budowaniu strategii i procesów HR, w budowaniu kultury organizacyjnej opartej na zaangażowaniu oraz w tworzeniu i realizacji programów rozwojowych dla Liderów i ich zespołów. Absolwentka studiów podyplomowych na Akademii Leona Koźmińskiego z zakresu Senior HR Business Partner, Employer Branding Management, jak również HR Manager oraz Coaching w Wyższej Szkole Bankowej. Wykładowczyni na studiach podyplomowych HR Manager, Zarządzanie Zasobami Ludzkimi dla Managerów oraz Psychologia w Biznesie na Uniwersytecie WSB Merito w Bydgoszczy, Toruniu i Łodzi. Certyfikowana konsultantka zarządzania zmianą w metodyce PROSCI, konsultantka badań psychometrycznych TalentQ Korn Ferry oraz Extended Disc. Prywatnie miłośniczka chodzenia po górach, muzyki ethno oraz czytania książek z prawdziwą historią w tle. Mama Niny i Jeremiego oraz właścicielka żółtego Goldena - Huby.

     

  • EUxDRBCisGn8
    dr Natalia Dernowska-Żaczyk
    Head of Research&Development
    dr Natalia Dernowska-Żaczyk, doświadczona menedżerka HR, doktor nauk o zarządzaniu, specjalizująca się w strategicznym HR Business Partneringu. Ekspertka ścieżki HR BP w ramach Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami, gdzie pełni również rolę Head of HR Research and Development. Zawodowo i naukowo zajmuje się problematyką HR Business Partneringu w kontekście zarządzania kapitałem ludzkim. Prowadzi badania dotyczące roli i kompetencji HR Business Partnera. Autorka licznych publikacji o tematyce HR, członkini międzynarodowej grupy badawczej w zakresie HR BP.

     



Zapisz się na webinarium