Czego dział szkoleń/ HR może nauczyć się od marketingu: jak promować projekty rozwojowe w organizacji?
Kategoria:
Training and Development
Data:
31-03-2025-15:15
Godzina:
14:00-15:15
Większość działów szkoleń skupia się na organizacji i/lub prowadzeniu wysokiej jakości projektów rozwojowych dla pracowników: wybór dostawcy, ustalenia zakresu, celów, logistyka wydarzeń. Niewątpliwie jest to ważne, ale gdy dostęp do wiedzy jest powszechny, a czas pracowników na rozwój bardzo ograniczony, czy to wystarczy?
O czym będziemy rozmawiać:
- Dlaczego warto nauczyć się „sprzedawać” projekty rozwojowe w organizacji i komu je sprzedajmy?
- Jakie umiejętności marketingowe warto rozwijać w HR?
- Jakie narzędzia, techniki i struktury marketingowe stosować do promocji działań rozwojowych i gdzie szukać inspiracji?
Udział w tej sesji pozwoli Ci znaleźć inspiracje i sposoby na to, aby skuteczniej docierać do odbiorców projektowanych przez Ciebie działań rozwojowych.
Prelegenci:
-
Karolina Safaryn-Girulska
Doświadczony menadżer, praktyk HR, trener biznesu i właściciel w Beyond Training. Jej doświadczenie to unikalne połączenie kilkunastu lat w HR wewnątrz dużej organizacji w większości jako menedżer ds. szkoleń i rozwoju pracowników oraz perspektywy zewnętrznego konsultanta i trenera współpracującego z różnymi organizacjami. Wierzy, że szkolenia i rozwój kompetencji mają realny wpływ na jakość współpracy w organizacji i przekładają się na wiele biznesowych wskaźników. Jest ambasadorką poprawy efektywności działań rozwojowych w organizacjach, a jej filozofia to małe, praktyczne zmiany, które konsekwentnie stosowane mogą realnie zmienić efektywność prowadzonych inicjatyw. Wiedzę przekazuje z pasją i zaangażowaniem, a jej obszary specjalizacji to rozwój umiejętności liderskich, przezwyciężanie dysfunkcji pracy zespołowej oraz uczenie skutecznego przekazu. Dowiedz się więcej na www.beyondtraining.pl