Gdy pracownik jest w kryzysie – jak prowadzić rozmowy wspierające?
Kategoria:
Akademia Psychologii
Data:
27-11-2024-15:00
Godzina:
13:00-15:00
Rozmowa wspierająca to fundament pierwszej pomocy psychologicznej (PPP), której osobie w kryzysie może udzielić każda osoba, która zna jej zasady. Szczególnym kontekstem dla takiej rozmowy jest środowisko pracy, gdzie może być ona przeprowadzona przez menedżera, pracownika HR, a nawet współpracownika.
Webinar poprowadzi autorka książki „Pierwsza pomoc psychologiczna. Jak wspierać osoby w kryzysie psychicznym?”, która zapozna uczestników z pięcioma krokami skutecznej rozmowy wspierającej.
O czym będziemy rozmawiać?
- Czym jest PPP?
- Dlaczego warto rozwijać kompetencje prowadzenia rozmów wspierających?
- Jakie są cele rozmowy wspierającej?
- Kiedy zainicjować rozmowę wspierającą?
- Jak przeprowadzić dobrą rozmowę wspierającą?
Ewelina Supińska
Psycholożka, coach kryzysowa, facylitatorka job craftingu
Webinar poprowadzi Ewelina Supińska, psycholożka, coach kryzysowa, ekspertka ds. zdrowia psychicznego i wellbeingu z kilkunastoletnim doświadczeniem zawodowym. W latach 2006−2019 pracowała w polskich i międzynarodowych korporacjach w działach HR. Od 2019 roku prowadzi własną firmę szkoleniową i prywatną praktykę specjalistyczną. Jest autorką książki „Pierwsza psychologiczna. Jak wspierać osoby w kryzysie psychicznym?” (Wydawnictwo Naukowe PWN, 2024).
Partnerem wydarzenia jest Wydawnictwo Naukowe PWN