Case Studies - Kampanie EBowe online & offline w praktyce. Poznaj jak to robią inne firmy
Kategoria:
Employer Branding
Data:
27-11-2024-12:00
Godzina:
10:00-12:00
Martyna Skalska jako moderator webinaru, spotka się tym razem z Krzysztofem Mikińskim, który opowie w jaki sposób podszedł do planowania i tworzenia działań EB online w swojej firmie. Przedstawi działania o różnej skali, które miały wpływ na rekrutację oraz budowanie wizerunku firmy.
Dodatkowo Martyna zaprezentuje najważniejsze rzeczy, które trzeba wziąć pod uwagę przy kampaniach offline.
O czym będziemy rozmawiać?
- Jak zaplanować kampanie online, offline?
- W jaki sposób je wdrożyć?
- Na co warto zwrócić uwagę, czego unikać?
Martyna Skalska
Starsza Specjalistka ds. Employer Brandingu na Polskę i Bałtyki w Philip Morris International
Swoją przygodę w HR zaczęła 10 lat temu pracując w agencji rekrutacyjnej, by następnie w 2017 r. dołączyć do działu rekrutacji w Philip Morris i być odpowiedzialną za pozyskiwanie talentów do zmieniającej się organizacji komercyjnej. Przygotowywała i wdrożyła strategię Employer brandingową dla Philip Morris w Polsce (fabryka, działy komercyjne, sprzedaż).
Obecnie wspiera budowanie candidate & employee experience w procesach rekrutacyjnych, employee advocacy i koordynuje aktywności employer brandingowe w Polsce i na Bałtykach. Prywatnie lubi biegać, grać w planszówki i spacerować po dzielnicach Warszawy.
Krzysztof Mikiński
Regional Employer Reputation Specialist, Mars
Magister Polityki Społecznej i absolwent podyplomowych studiów z Employer Brandingu. Z rekrutacją i employer brandingiem jest związany od 2017 r.
Jego pierwsza praca była w agencji zapewniającej personel hotelom, gdzie zaczynał jako kelner a następnie pracował w biurze zajmując się kwestiami operacyjnymi, rekrutacją i aktywnościami EBowymi. Od 2021 roku w Mondelez International, gdzie pracował w zespole Early Talent i odpowiadał za region Europy Centralnej. Dodatkowo zajmował się w tym czasie regularnymi rekrutacjami i był główną osobą zajmującą się Employer Brandingiem w regionie. Od roku, pracuje w Mars na stanowisku Regional Employer Reputation Specialist, w ramach którego jest odpowiedzialny za Employer Branding Marsa w Polsce. W pracy stawia na budowanie relacji z Współpracownikami_czkami oraz stakeholderami, a także opiera się w planowaniu działań na bazie dostępnych danych. Prywatnie jest przeszczęśliwym opiekunem Uno (adopotowany huskie) oraz fanem koszykówki i książek/filmów fantasy.