Kompetencje z zakresu pierwszej pomocy psychologicznej (PPP) w firmie: realna potrzeba czy zbędne obciążenie?
Kategoria:
Akademia Psychologii
Data:
19-11-2024-12:00
Godzina:
10:00-12:00
Pierwsza pomoc psychologiczna to taka interwencja, którą może podjąć każda osoba względem innej osoby, u której zauważy zmiany w zachowaniu, mogące świadczyć o trudnościach psychicznych.
W październiku ukazała się pierwsza w Polsce książka na ten temat „Pierwsza pomoc psychologiczna. Jak wspierać osoby w kryzysie psychicznym?”, przeznaczona dla osób nie będących specjalistami w zakresie zdrowia psychicznego.
Webinar poprowadzi autorka tej książki, która przedstawi ideę pierwszej pomocy psychologicznej w kontekście środowiska pracy.
O czym będziemy rozmawiać?
- Czym jest PPP ?
- Jak rozwijać w organizacji kompetencje związane z PPP?
- Jakie są najważniejsze zasady PPP?
- Co jest, a co nie jest rolą osoby pomagającej?
- Jakie są najczęstsze wyzwania w udzielaniu PPP w miejscu pracy?
- Czy zasadne jest wdrażać PPP w firmach?
Ewelina Supińska
Psycholożka, coach kryzysowa, facylitatorka job craftingu
Webinar poprowadzi Ewelina Supińska, psycholożka, coach kryzysowa, ekspertka ds. zdrowia psychicznego i wellbeingu z kilkunastoletnim doświadczeniem zawodowym. W latach 2006−2019 pracowała w polskich i międzynarodowych korporacjach w działach HR. Od 2019 roku prowadzi własną firmę szkoleniową i prywatną praktykę specjalistyczną. Jest autorką książki „Pierwsza psychologiczna. Jak wspierać osoby w kryzysie psychicznym?” (Wydawnictwo Naukowe PWN, 2024).
Partnerem wydarzenia jest Wydawnictwo Naukowe PWN