Lata mijają, a my wciąż nie traktujemy kandydatów w procesach rekrutacyjnych jak klientów. Powinniśmy w końcu zrozumieć czym jest oraz jak dbać o candidate experience, aby osiągać najlepsze możliwe efekty.\

O czym będziemy rozmawiać? 

  • Czym jest Candidate experience i dlaczego kandydat to też klient. 
  • 5 podstawowych błędów dot. budowy doświadczeń kandydatów. 
  • Quick wins oraz projekty długofalowe, które warto wdrożyć w organizacjach by podnieść jakość CX.

 

fot.iwasokulska 4Maja Gojtowska

Wierzy, że firmy powinny traktować swoich pracowników przynajmniej tak dobrze, jak klientów. Obserwatorka trendów HR, konsultantka, facylitatorka, trenerka, prowadząca szkolenia i webinary. Jej blog Gojtowska.com co miesiąc odwiedza ponad 10 tysięcy czytelników. Autorka dwóch HR-owych bestsellerów książkowych  "Candidate experience. Jeszcze kandydat czy już klient?" oraz "Onboarding pracowników. Aby początek nie był końcem".