Również rekrutacja i sourcing dają się efektywnie opomiarować. Podobnie, jak każda inny obszar w HR. I jak zawsze chodzi o to, żeby określać cel zbierania informacji, później mądrze wybrać wskaźniki i nie dać się samemu sobie zagonić w róg nadmiaru danych. Opowiem Ci, jak w tym wszystkim się nie pogubić i jakich narzędzi warto używać.

O czym będziemy rozmawiać?

  • Strategiczne miary w rekrutacji – jak je wybrać?
  • Dlaczego warto się skupić na kilku, a nie kilkudziesięciu miarach?
  • Analiza danych to tylko początek – jak wyciągać wnioski z danych i jak je prezentować?

 

 CAL2589 wysKasia Tang

Trenerka rekrutacji i wyszukiwania kandydatów w sieci, autorka podręcznika dla rekruterów Super Source Me. Pierwszą pracę w sourcingu zdobyła przypadkiem, jednak szybko stał się on jej pasją. Przez lata dzieliła się wiedząc pisząc bloga na temat sourcingu i EB, miała też okazję wystąpić na wydarzeniach branżowych w Polsce i za granicą, między innymi w Berlinie, Londynie czy Amsterdamie. Od czasów pandemii szlifuje warsztat trenerski współpracując z rekruterami z zespołów wewnętrznych i agencyjnych.