Łącząc teorię z praktyką dzięki Blended Learning - czyli program rozwojowy dla pracowników obsługi klienta
Kategoria:
Training and Development
Data:
15-10-2024-12:00
Godzina:
11:00-12:00
Opowiem o programie rozwojowym obejmującym nowoczesne narzędzia edukacyjne, które odpowiadają na potrzeby dynamicznie zmieniającego się rynku i oczekiwań klientów. Oprócz metody Blended Learning wykorzystaliśmy również grywalizację, której celem było zwiększenie zaangażowania pracowników w szkoleniach.
Stworzyliśmy projekt, który integruje różne metody szkoleniowe, w tym online i offline – pracownicy Poczty Polskiej mogą elastycznie korzystać z wiedzy i umiejętności, dopasowując tempo nauki do swoich możliwości.
Projekt wspiera również ideę rozwoju w ramach organizacji, umożliwiając pracownikom nie tylko zdobywanie nowej wiedzy, ale także motywując ich do podejmowania wyzwań w codziennej pracy.
O czym będziemy rozmawiać?
- O celach projektu
- Główne elementy projektu
- Struktura i metodologia szkoleniowa
- Forma blended learning w programie rozwojowym
- Typologia i potrzeby uczestników graczy
- Zastosowane metody grywalizacji
- Efekty z wdrożenia
Łukasz Frątczak
Kierownik Działu Projektowania i Realizacji Szkoleń, Poczta Polska
Trener, Coach, Wykładowca akademicki
Nazywa siebie szczęściarzem, ponieważ miał możliwość odkrycia swojej misji i drogi życiowej, którą niezmiennie podąża od 14 lat. Drogą tą jest rozwój osobisty oraz pomoc w rozwoju innym dzięki szkoleniom. Synergia rzetelnej wiedzy z praktyką popartą wynikami, pozwalają mu pomagać ludziom osiągać cele, zarówno prywatne jak i biznesowe.