Na webinarze zaproszeni goście opowiedzą w jaki sposób tworzyli swoje strategie EB, co zrobiliby inaczej z perspektywy czasu i na co zwrócić uwagę przy wdrażaniu strategii.

 

O czym będziemy rozmawiać?

  • Jak się przygotować do tworzenia strategii EB
  • Kto powinien być zaangażowany w tworzenie strategii
  • Czego unikać w trakcie przygotowywania materiałów
  • Jak sprawić aby strategia nie była tylko dokumentem, ale żyła w organizacji?

 

Martyna Skalska WarszawaMartyna Skalska

Starsza Specjalistka ds. Employer Brandingu na Polskę i Bałtyki w Philip Morris International

Swoją przygodę w HR zaczęła 10 lat temu pracując w agencji rekrutacyjnej, by następnie w 2017 r. dołączyć do działu rekrutacji w Philip Morris i być odpowiedzialną za pozyskiwanie talentów do zmieniającej się organizacji komercyjnej. Przygotowywała i wdrożyła strategię Employer brandingową dla Philip Morris w Polsce (fabryka, działy komercyjne, sprzedaż).
Obecnie wspiera budowanie candidate & employee experience w procesach rekrutacyjnych, employee advocacy i koordynuje aktywności employer brandingowe w Polsce i na Bałtykach. Prywatnie lubi biegać, grać w planszówki i spacerować po dzielnicach Warszawy.

Przykładowe działania EB:
- przełożenie strategii EB na komunikację zewnętrzną i wewnętrzną
- program employee advocacy PMI Influencers
- kampania wizerunkowa skierowana do rodziców (Warszawa, Kraków)
- kampania wizerunkowo – rekrutacyjna „Stereotypy są u nas skreślone” dla fabryki w Krk

 

Siara MonikaMonika Siara-Bramora

Employer Branding Expert for IT Department, PZU

Związana z IT PZU gdzie odpowiada za wizerunek marki pracodawcy oraz komunikację. Buduje rozpoznawalności hasła <<silni w IT>>  poprzez szereg działań wizerunkowych (m.in. działania ambasadorskie w SoMe, podcast Silni w IT, współpracę z branżowymi społecznościami) i marketing rekrutacyjny (kampanie EB) IT PZU. Zajmuje się komunikacją wewnętrzną oraz działaniami EB skierowanymi do pracowników. Posiada doświadczenie w marketingu rekrutacyjnym dla branży IT oraz w dywersyfikacji strategii Employer Branding.

 

Gaertig AnnaAnna Geartig

Recruitment and Employer Branding Manager, PZU

Związana z PZU, gdzie od ponad 5 lat łączy rekrutację i Employer Branding jako lider tego obszaru, posiada 20 letnie doświadczenie w HR. Odpowiada za standardy procesów rekrutacyjnych w Grupie PZU oraz współpracę ze środowiskiem akademickim (m.in. przez program praktyk i staży oraz inicjatywy w ramach projektu PZU Student Talent). Dzięki realizowanym corocznie ogólnopolskim kampaniom EB (m.in. Taka Praca Ma Sens czy Pasujemy profesjonalistom), buduje rozpoznawalność PZU jako atrakcyjnego pracodawcy wśród profesjonalistów. 

 

Wolszczak Woodward EwaEwa Wolszczak-Chudy

Senior HR Business Partner, Woodward Poland Sp. z o.o.

Od 14 lat związana z firmą Woodward, gdzie miała okazję przejść przez różne szczeble kariery oraz rozwinąć się w obszarze HR. Obecnie współpracuje z menedżerami, wspierając ich w rekrutacji, wdrażaniu strategii HR, rozwoju talentów i w planowaniu kariery. Jej działania skupiają się na równoważeniu potrzeb i korzyści zarówno pracowników, jak i firmy. Ewa aktywnie wspiera obszar komunikacji wewnętrznej a od niedawna również działania z zakresu employer brandingu, pracując nad wdrażaniem strategii EB dla Woodward Poland.
Prywatnie mama dwóch wyjątkowo energicznych pociech, uwielbiająca podróże, aktywny wypoczynek oraz książki.