Case studies z tworzenia strategii EB w firmach
Kategoria:
Employer Branding
Data:
02-10-2024-12:00
Godzina:
11:00-12:00
Na webinarze zaproszeni goście opowiedzą w jaki sposób tworzyli swoje strategie EB, co zrobiliby inaczej z perspektywy czasu i na co zwrócić uwagę przy wdrażaniu strategii.
O czym będziemy rozmawiać?
- Jak się przygotować do tworzenia strategii EB
- Kto powinien być zaangażowany w tworzenie strategii
- Czego unikać w trakcie przygotowywania materiałów
- Jak sprawić aby strategia nie była tylko dokumentem, ale żyła w organizacji?
Martyna Skalska
Starsza Specjalistka ds. Employer Brandingu na Polskę i Bałtyki w Philip Morris International
Swoją przygodę w HR zaczęła 10 lat temu pracując w agencji rekrutacyjnej, by następnie w 2017 r. dołączyć do działu rekrutacji w Philip Morris i być odpowiedzialną za pozyskiwanie talentów do zmieniającej się organizacji komercyjnej. Przygotowywała i wdrożyła strategię Employer brandingową dla Philip Morris w Polsce (fabryka, działy komercyjne, sprzedaż).
Obecnie wspiera budowanie candidate & employee experience w procesach rekrutacyjnych, employee advocacy i koordynuje aktywności employer brandingowe w Polsce i na Bałtykach. Prywatnie lubi biegać, grać w planszówki i spacerować po dzielnicach Warszawy.
Przykładowe działania EB:
- przełożenie strategii EB na komunikację zewnętrzną i wewnętrzną
- program employee advocacy PMI Influencers
- kampania wizerunkowa skierowana do rodziców (Warszawa, Kraków)
- kampania wizerunkowo – rekrutacyjna „Stereotypy są u nas skreślone” dla fabryki w Krk
Monika Siara-Bramora
Employer Branding Expert for IT Department, PZU
Związana z IT PZU gdzie odpowiada za wizerunek marki pracodawcy oraz komunikację. Buduje rozpoznawalności hasła <<silni w IT>> poprzez szereg działań wizerunkowych (m.in. działania ambasadorskie w SoMe, podcast Silni w IT, współpracę z branżowymi społecznościami) i marketing rekrutacyjny (kampanie EB) IT PZU. Zajmuje się komunikacją wewnętrzną oraz działaniami EB skierowanymi do pracowników. Posiada doświadczenie w marketingu rekrutacyjnym dla branży IT oraz w dywersyfikacji strategii Employer Branding.
Anna Geartig
Recruitment and Employer Branding Manager, PZU
Związana z PZU, gdzie od ponad 5 lat łączy rekrutację i Employer Branding jako lider tego obszaru, posiada 20 letnie doświadczenie w HR. Odpowiada za standardy procesów rekrutacyjnych w Grupie PZU oraz współpracę ze środowiskiem akademickim (m.in. przez program praktyk i staży oraz inicjatywy w ramach projektu PZU Student Talent). Dzięki realizowanym corocznie ogólnopolskim kampaniom EB (m.in. Taka Praca Ma Sens czy Pasujemy profesjonalistom), buduje rozpoznawalność PZU jako atrakcyjnego pracodawcy wśród profesjonalistów.
Ewa Wolszczak-Chudy
Senior HR Business Partner, Woodward Poland Sp. z o.o.
Od 14 lat związana z firmą Woodward, gdzie miała okazję przejść przez różne szczeble kariery oraz rozwinąć się w obszarze HR. Obecnie współpracuje z menedżerami, wspierając ich w rekrutacji, wdrażaniu strategii HR, rozwoju talentów i w planowaniu kariery. Jej działania skupiają się na równoważeniu potrzeb i korzyści zarówno pracowników, jak i firmy. Ewa aktywnie wspiera obszar komunikacji wewnętrznej a od niedawna również działania z zakresu employer brandingu, pracując nad wdrażaniem strategii EB dla Woodward Poland.
Prywatnie mama dwóch wyjątkowo energicznych pociech, uwielbiająca podróże, aktywny wypoczynek oraz książki.