Diagnoza, rozwój potencjału i kompetencji jest procesem, a nie jednorazowym zdarzeniem. Wszyscy w HR, wydaje się, że tak to rozumiemy. Często jednak zbudowanie całej ścieżki od diagnozy, poprzez określenie potrzeb, wybór właściwych działań, aż po zwrot inwestycji, nie jest w kontekście rozwoju zadaniem najłatwiejszym.

Jacek Sysak, opiekun ścieżki Training and Development przeprowadzi Was przez wszystkie w/w etapy. W realizacji poszczególnych modułów Jacek będzie zapraszał do dialogu innych ekspertów oraz dodatkowo w ścieżce tej znajdziecie przykłady projektów realizowanych przez praktyków HR. 

 

Dużo powiedzieliśmy sobie o diagnozie potencjału lidera i jego kompetencji z wykorzystaniem narzędzi psychometrycznych, ale to AC/DC w wielu rankingach okazuje się być najbardziej skutecznym narzędziem i to zadania podczas tych procesów pomagają w zweryfikowaniu kompetencji i potencjału danego pracownika/lidera czy kandydata.

 

O czym będziemy rozmawiać?

  • Assessment i Development Centre – różnice i podobieństwa
  • Jak podejść do kwestii budowania i implementacji narzędzia?
  • Co jest potrzebne w pracy HR, aby merytorycznie i etycznie przygotować się do procesu?
  • Przykłady implementacji i rodzaje narzędzi Centrum Oceny i Rozwoju

 

Sysak JacekJacek Sysak 

Trener rozwoju liderów i konsultant w firmie Talent Rebel. HR-owiec z ponad 20-letnią praktyką w globalnych firmach różnych branż. Pracował jako HR biznes partner, manager ds. relacji pracowniczych, doradca ds. szkoleń i rozwoju, doradca ds. personalnych czy manager ds. rozwoju talentów odpowiedzialny za Polskę oraz za region Europy Centralnej i Wschodniej oraz Bliskiego Wschodu. Jest wykładowcą na studiach związanych z HR na kilku uczelniach, autorem wielu tekstów o tematyce HR, współautorem pierwszej polskiej książki o dobrostanie: Wellbeing w organizacji. Co? Jak? Dlaczego? Jacek pracuje również jako certyfikowany konsultant analizy narzędzi dot. osobowości i kompetencji zawodowych, tj.:  Gallup, MTQ, Belbin, Competence Navigator, PAPI, Leadership Circle.